Älskade Nadja Igår firade vi Midsommar med din Bror, Saga och lilla Marley. Men du och Tanja och er mamma var med oss Älskar och saknar er
Overkligt vad mycket jag saknar dig. Solen lyser över taket, jag sitter själv vid poolen och tänker på dig. Jag som är en badkruka kunde alltid lita på att du skulle simma som en fisk med M. I den bästa av världar hade du varit kvar. Bär dig alltid med mig, Nakken. ❤️❤️❤️
Vila i frid
Saknar Nadja så mycket. Känns overkligt en sån fin tjej bara försvann. Skulle gärna vilja veta om hon har en gravsten. Vi är många från waxholmsbåtarna som saknar Nadja. Skriv gärna så kan jag berätta för kollegor ifall Nadja har en grav att besöka .
Peter 0707790385
Älskade Nadja kan fortfarande inte förstå, Du som alltid var så glad. Tänker på dig hela tiden.
Tänkte ringa dig idag... tills jag insåg att det inte går.. Saknar dig.. 💔❤️
Världens finaste. Du är med mig varje dag.
Är så glad att du brukade skicka röstmeddelanden till mig. Gick in och lyssnade precis, Morsning Oinas gumman!! Blev helt varm. Saknar dig som bara fan 🥹❤️
Håll mig i handen idag älskade kusin 🙏♥️
Nadja. Kuljit kanssani pienen osan elämääni, mutta sinusta jäi suuri jälki sydämeeni. Sain tietää vasta- ja en usko tätä todeksi. Mitä ikinä tapahtuikaan- tulen aina muistamaan sinut. Missä ikinä lepäätkään, tulen vielä käymään luonasi ja sanon ne sanat jotka jäivät sanomatta.
Grattis på er namnsdag kaah❤️ Solen skiner för er idag. Tänker på extra på er idag och hoppas ni skrattar och har det fint❤️
Moster saknar dig Nadja
Saknar dig varje dag.
Önskar att du var här ❤️
Vila i frid!
Saknar dig Nakken 💔 det slår mig om vartannat att vi inte kommer ses igen. Inte i det här livet.. Men sen.
❤️ Jag går med dig ❤️
💔❤️💔❤️
Kaah ❤️ Finner inga ord. Det är så fruktansvärt alltihop.
Nadja mitt 💕Love U❣️❣️❣️RIP💕
Så fort jag tittar på bilder och filmklipp så känns det som att inget har hänt. Fast det har det ju. Men du blir så levande då. Du skrattar och dansar. 2 hemska månader idag 💔 hur ska vi klara oss resten av tiden? ❤️❤️❤️
Saknar dig ❤️
Vi saknar dig.. Så tomt utan dig..
Love you forever ❤️
Fina Nadja du finns i mina tankar. Tänker på er ofta ♥️
Tänker på dig varenda dag Nadja.. Vi pratade om dig och Tanja idag, jag och Mischut. Om att ni båda kallade henne för fasters älskling, hon sa att ni pratade till henne som att hon var en gullig hund haha. Vet att du hade skrattat om du hade hört henne. Saknar dig i evighet 💔❤️
Älskade Nadja. Saknar dig så det gör ont.
Kaah ❤️❤️
Du har lämnat ett stort svart hål i hjärtat som slukar allt och alla. Jag kan fortfarande inte förstå vad som har hänt…Hur ska jag klara mig utan dig??
I år skulle vi ju åkt till Paris på 20-års jubileum… Jag saknar dig så oerhört mycket. Snälla kom tillbaka 💔
Det gör ont i hjärtat 💔
Du fattas mej Nadja… 💝
även om vi inte träffades så mycket i slutet så kommer du alltid att finnas i mitt hjärta.
Din Ante // Dahlman
Så var dagen kommen.. önskar så att jag kunde få krama om dig. Säga att det ordnar sig, vi löser det tillsammans. Det kommer bli bra. Jag vill säga vi ses snart, puss och kram love you. För det var så du sa.. Fastut, mischut & mammut ❤️ Saknar dig oändligt.❤️Jag går med dig❤️
Så tog vi farväl av dig idag 💔 Det blev en fin stund, men jag förstår fortfarande inte..? Du är så saknad Nadja och älskad. Vi vill ha tillbaka dig här ❤️❤️❤️
Sorgligt farväl. Nåväl, vi ves sen…
Vila i frid
Sittet och läser gamla sms, hjärtan och bilder. Delade sorger, låtar och galenskap. Det fanns inget som inte kunde sägas. Men ändå så är inte allting sagt. Önskar du var här och att allt kunde bli bra. En del av hjärtat gick med dig. För evigt saknad 💔
Att du som spred så mycket glädje gick med sånt mörker..
Kommer sakna dig Nadja.
Såå saknad!❤️
Du finns i mitt hjärta ❤️
Kommer alltid sakna dej.
Nadja, tack för den tiden du fanns här hos oss
och för den värme och glädje du skänkte andra ❤️
Frid över Ditt minne
I den stora sorgens famn ..
Sov i ro , älskade Nadja
Annika o Bengt
Så älskad och nu så saknad.
Sov i ro