Vila i frid
Älskar dig och saknar dig mer än någonsin. Kaah 💔💔💔 Hur kan tiden bara gå samtidigt som den står helt still?? Det var ju bara igår som vi pratade…? Du fattas mig!!
1 månad idag… hur? Så overkligt fortfarande 💔 Kommer sakna dig ända in i evigheten fin-kusin ❤️❤️❤️
Fina Nadja! Så sorgligt att du lämnat livet här alldeless för tidigt! Må du vila i frid och hoppas att du funnit din älskade syster nu där i livet efter och att ni tar hand om varandra❤️❤️
Älskade Nadja! Det finns inga ord, kusin. Saknaden är oändlig. ❤️
Nadja rakas! Muistosi kallis ainiaan jää mieliimme loistamaan, emme hyvyyttäs lämpöä unhoittaa voi. Syvästi kaivaten.
Vi saknar dig här så hjärtat och själen värker 💔
Kom tillbaka, please 🙏
(Love u puss&kram&hoj) ❤️❤️❤️
Vila i frid
Vila i frid ❤️
Att du som spred så mycket glädje gick med sånt mörker..
Kommer sakna dig Nadja.
Vila i frid! ❤️
Vila i frid!
Såå saknad!❤️
Du finns i mitt hjärta ❤️
Vila i frid Nadja! Jag kommer minnas dig med värme och glädje ❤️
Finaste Nadja❤️
Mona
Kände din syster mer. Men lärde känna dig med. Vi gick i samma skola. Tiden går fort. Hoppas ni har det bra. Saknaden att aldrig se er igen är stor.
Nadja❤️ tack för de stunder och samtal jag fick med dig.
Jag kommer att minnas dig med värme ❤️
Vila i frid Nadja
Sov Gott Nadja!
Du kommer alltid finnas bland oss .
Din närvaro lever kvar i våra hjärtan
Ia
❤️
Sov i ro fina Nadja
Vila i frid
Kommer alltid sakna dej.
Nadja, tack för den tiden du fanns här hos oss
och för den värme och glädje du skänkte andra ❤️
Frid över Ditt minne
I den stora sorgens famn ..
Sov i ro , älskade Nadja
Annika o Bengt
Så älskad och nu så saknad.
Sov i ro