Vila i frid
Att du som spred så mycket glädje gick med sånt mörker..
Kommer sakna dig Nadja.
Såå saknad!❤️
Du finns i mitt hjärta ❤️
❤️
Du finns alltid kvar
❤️
Vila i frid Nadja – du finns för alltid i våra hjärtan
Kommer alltid sakna dej.
Nadja, tack för den tiden du fanns här hos oss
och för den värme och glädje du skänkte andra ❤️
♥️
❤️
Älskade Nadja! ♥️
Du var något speciellt och du är väldigt saknad som den fantastiska kollega du var!
Minns så tydligt när vi träffades första gången. Du sa hej och kramade mig direkt. Utan att veta vad jag hette, eller vem jag skulle komma att vara för dig. För sån va du, varm och kärleksfull. Önskar du var här.. Kommer aldrig sluta sakna dig, aldrig. ❤️
Finaste Nadja❤️ Jag hoppas o tror att du nu har ro, både inombords o runt omkring dig. Jag är så ledsen för det du behövde kämpa med. Du var alltid så varm o fin❤️ Hoppas du känner all vår kärlek för dig. Vila gott🕊🙏
Frid över Ditt minne
Du var en otroligt fin människa Nadja med ett gott hjärta. Det är så oerhört ledsamt och sorgligt att du lämnat. Jag har alltid uppskattat ditt sällskap när du besökte oss ❤️
Vila i frid fina Nadja❤️
Vila i frid!
Älskade Nadja! Tack för att jag fick lära känna dig och din fina personlighet. Tack för alla kloka ord. Ord är överflödiga…du förtjänade allt.
Sov gott nu ♥️
Saknar dig i varje andetag, kulta💛
Mitt livs kärlek.
Så få kalenderblad, känns som en evighet.
Tack för de två bästa åren i mitt liv.
Allt vi var lever kvar i mig.
LuNa för alltid ❤️
❤️
I den stora sorgens famn ..
Sov i ro , älskade Nadja
Annika o Bengt
Rakas Nadja, kiitos lyhyestä mutta kauniista ystävyydestä. Olet ajatuksissani ❤️
Nadja rakas, suru on sanaton!
Jag är så tacksam att jag fått vara en del av ditt liv och sett dig utvecklas till den fantastiska personen som du alltid har varit - snäll och omtänksam mot alla omkring dig.
Det är svårt att ta in att vi aldrig mer kommer ses igen.
Älskar och saknar dig för alltid. ❤❤❤❤
Päivi
älskade Kära Nadja! Mosters hjärta har krossats igen. Finns inga ord som förklarar hur stor sorgen och saknaden är efter dig.
Finaste sis ❤️
Tack för alla våra stunder.
Tack för dina kärleksfulla öron, din omtänksamhet, ditt förtroende och ditt skratt.
Tack för att du visat mig vad det innebär att ha en syster ❤
Gör så in i helvete ont att ha förlorat dig. Du hade så mycket fint att ge ❤
Så omtänksam och fin.
Du kommer att fattas mig och saknas varje dag.
Vi ses i himmelen när tid är.
Jag älskar dig ❤
Finaste Nadja.. Nakki och Föri, de bästa stunderna när vi kunde skvallra om resenärerna på finska.. Vila i frid, du är så saknad ❤️
Världen känns tom utan dig! ❤️
Så älskad och nu så saknad.
Känns så overkligt, minns vårt sista möte på klubben. Ditt leende och allt hopp som fanns i dig då. Det gör smärtsamt ont att du inte längre finns med oss.
Vila i frid finaste Nadja ❤️
Vet inte ens vad jag ska säga.. Finaste, finaste flickan ❤️ Älskade Nadjis ❤️ Jorden va en mycket bättre plats när du va här, hur ska vi någonsin klara oss utan dig också? Försöker se det fina i att du är tillsammans med din syster igen, men nu är allt bara svart. Love u, Hoj ❤️
Sov i ro