Vila i frid
Att du som spred så mycket glädje gick med sånt mörker..
Kommer sakna dig Nadja.
Såå saknad!❤️
Du finns i mitt hjärta ❤️
Kommer alltid sakna dej.
Nadja, tack för den tiden du fanns här hos oss
och för den värme och glädje du skänkte andra ❤️
Frid över Ditt minne
I den stora sorgens famn ..
Sov i ro , älskade Nadja
Annika o Bengt
Så älskad och nu så saknad.
Inga ord räcker till.. saknar dig så det gör ont och jag tänker på dig hela tiden. Du förtjänade så mycket mer, så mycket bättre. Världens bästa faster till vår lilla tjej 💔 Vet inte hur man ska kunna gå vidare från det här, om det ens är möjligt. Älskar dig för alltid ❤️
Vila i frid,Nadja!
Fina Nadja, må du vila i frid.
Ses i Nangilima!
Vila i frid.
Lika plötsligt som du dök upp i mitt liv, lika plötsligt var du borta igen.
Att aldrig mer få umgås med dig o höra din skratt, din humor, dina åsikter om både det ena o andra, gå på konserter o lyssna på obskyr musik med.
Vi ses igen i en annan värld.
Vila i frid Nadja
Sov i ro
Finaste Nadja ❤️
Saknad!❤️
Nadja ❤️
Så konstigt att du inte finns med oss längre, Sov gott Nadja
Jag ska alltid minnas dig,sov i ro.
Vila i frid Nadja.
Jag kommer sakna din humor, din värme och din äkthet.
Vila i Frid Nadja ❤️
Vi ses i körsbärsdalen homie 🌸
Vila i frid Nadjisen
Vila nu ifred Nadja. Du finns i mina tankar.
En liten tid, vi leva här. Saknar dej. Minns dej. Du fattas oss nu...mycket så
Älskade Nadja.
Du finns i mina tankar varje vaken stund, jag hör ditt skratt och känner än din värme.
Jag är så tacksam för den tid vi fick tillsammans, du är oändligt saknad och för alltid älskad.
Sov i ro tills vi möts igen.
Kaah love forever.
Älskar dig.
Vila i frid Nadja 🕊
Till minne