En sista hälsning. Tack för ditt enorma tålamod under min delegeringsperiod.
Sov i ro och tack för fina minnen och allt du lämnat kvar i din hembygd.
En sista hälsning
Vila i frid!
Tack för fina minnen!
Tack för fina minnen!
En sista hälsning - Vila i frid!
Gerd vår granne i Åsbräcka , många minnen susar förbi o allt du gjorde i Åsbräcka bygdegård.Vila i frid 🌹
Ingrid med familj
En sista hälsning
Käre fine Gerd, vi minns dig med glädje. Din energi, nyfikenhet och driv spillde över till oss andra mer tröga och mindre modiga. Sov gott.
Till minne