Frid över Ditt minne
Tack för alla fina minnen
Minnet av dig är ljust.
Vila i frid!
Vila i frid
Vila i frid
Vila i frid
Vila i frid
En sista hälsning
Ulla Ivarsson, vår äldsta medlem i Bilkåren
Du var med och bildade Varbergs Bilkår 1952 och har sen varit Bilkåren trogen i 74 år.
Bilkårens motto Vaksam, Varsam och Verksam stämmer bra på dig.
Du har alltid ställt upp när det behövts och varit verksam så länge orken fanns kvar.
På senare år träffades vi också i vår lilla grupp ”En avig och en rät” Där vi stickade, pysslade och
band kransar mm. till jul och påsk. Åt god mat ibland, fikade och hade trevligt tillsammans.
Allting har ett slut och efter ett mycket långt och innehållsrikt liv har nu den dagen kommit då
vi måste ta ett sista Farväl av vår Hedersmedlem och goda vän Ulla.
Tack för alla glada och trevliga stunder vi fått tillsammans och alla fina minnen du lämnar kvar.
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
Du finns i våra hjärtan
Tack moster Ulla för alla glada minnen
Ett sista tack och farväl
Sov så gott fina Ulla
Tack för allt du gett oss under alla år.
Tack för alla fina år vi fick lära känna dig.
En sista hälsning från Esered
Vila i frid
Tack för alla fina minnen från era besök i San Diego! Vila i frid.
Fridfull Vila🕊️
Vårt sista farväl
Tack för allt
En sista hälsning
Mor, farmor
Tack för allt, älskad och oändligt saknad!
Vila i frid Ulla
En sista hälsning. Vila i frid.
En sista hälsning
En sista hälsning.
Tack, Ulla, för din alltid visade vänlighet!
Tack för allt. Vila i frid.
Tack för fina minnen från tiden som grannar på Lugnet!
Vi är tacksamma för att vi fick lära känna dig ❤️ Ulla du var fantastiskt. Nu är du hos din Stig
Vila i frid. Gun och Lasse
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning!
Till minne