Älskade, älskade, älskade syster ♥️♥️♥️
Vi tänker på Er
Tack Annelie för din vänskap under min uppväxt i Anderstorp. Jag var så glad över att du sökte upp mig via Facebook för ett par år sedan. Vi planerade ju att ses när Covid-19 lugnat ner sig, men nu kommer detta inte att ske och det gör mig så ont. Jag hoppas att vi får mötas i livet efter detta, fina du. Mina varmaste tankar till dina nära och kära. Kram
Tack Annelie för alla fina minnen ❤️ Minns alla kojor vi byggde i skogen bakom huset på Smultronvägen, när vi lekte bibliotek och läste Kulla Gulla-böckerna i din kallare och när vi fick göra gipsfigurer i ditt kök. Så många fina minnen och så hemskt att du fick lämna din familj så tidigt. Vila i frid min vän. Många kramar till din familj
Du berörde mig djupt med din närvaro och värme. Jag kommer aldrig att glömma dig.
Du har verkligen gett mig så mycket under min vfu på Brunnsberg, du är en underbar handledare. Jag finner inga ord. Tack för allt Annelie!
Jag praktiserade på Brunnsberg när du jobbade där. Så otroligt snäll, omtänksam och tog väl hand om mig som då bara var 14 och hade blivit dit skickad av skolan. Du jobbade även med min mamma ett bra tag. Hoppas du hamnar på en fin plats nu Annelie <3
Fina kloka Annelie, du fattas oss och det gör ont att du inte längre finns i detta liv. Tack för att jag fick lära känna dig och ta del av din klokskap. Tills vi ses igen..
En klok femåring förklarade att när en vän dör ” kan man i alla fall fortsätta vara vänner ändå. Kompisen försvinner inte helt.”
Du kommer alltid att finnas med oss! Alla glada och galna minnen blir en tröst i all sorg. Många varma tankar går till din familj.
Tack för att jag fick lära känna dig Annelie, många fina roliga minnen från tiden tillsammans på Bokens förskola.
Sänder en extra varm tanke till din familj.
Fina Annelie min vackra glada goa kusin !
Du har delat dina kloka ord och tankar med oss.
Du saknas i varje andetag. Jorden har mist en fantastisk människa och ingenting kan att bli sig likt igen.
Mina tankar går till din familj ❤️. Jag saknar dig
Kära Annelie!
Så många minnen och känslor. Hela tonårstiden delade vi allt, vi skrattade upplevde och pratade - framför allt pratade! Tänker tillbaka på tiden vi hade tillsammans med stor tacksamhet, värme och glädje. Tack❤️
Tack för alla fina stunder och all klokskap du delade med dig av. Vi saknar dig väldigt mycket.
Annelie, det var så underbart befriande att få skratta med dig! Jag har bara känt dig några få år, men det var som om vi hade känt varann hela livet. Du kommer alltid vara med mig i mitt hjärta ❤ Jag saknar dig så.
Vila i frid Annelie❤️ Du finns alltid kvar i våra hjärtan❤️
Tack för att vi fick träffa dig och ta del av din medkänsla för naturen. En alltför kort tid tillsammans, men ditt avtryck i Ästad och i oss kommer alltid att finnas kvar.
Tack för alla vackra minnen
Vila i frid Annelie
Annelie
Ditt hjärta har slutat slå.
Så oerhört svårt att förstå.
Vi minns din vänliga själ och hur du fnittrade.
Vi minns ditt mjuka sätt och dina ögon som glittrade.
Annelie
Tack för minnena från vår uppväxt, det var ofta skratt när kusinerna brukade träffas.
Det skilde ett år mellan oss, vi växte ändå upp nära varandra och senare gick våra vägar ihop när vi tog studenten samtidigt och jobbade på samma företag.
Alla som kände dig delar samma känsla av overklighet och tårfylld saknad. Du lever kvar i våra tankar och hjärtan. Även om saknaden är stor och evig kommer du alltid att finnas med oss någonstans. Tankarna är såklart också med din familj och de närmsta.
Hoppas du funnit lugn och vila på en fin plats.
❤️ 🌹
Vila i Frid Kära Älskade Annelie. Du kommer alltid att finnas hos oss.
Busiga, glada och fina Anneli!
Så ofattbart sorgligt.
Minns allt fint, alla planer och drömmar.
Vila nu Anneli.
Kramar
Anna
Kära, vackra Annelie. Jag minns din glädje och hur du lyste upp varje rum du klev in i. Du kommer fortsätta lysa i våra hjärtan. Jag tänker på dig varje dag. Du är saknad av oss alla, du fina människa. ❤️
I minnet du alltid kommer att finnas kvar Annelie.
Vila i frid
Tack Annelie för alla fina minnen.
Vila i frid
Vila i frid Annelie, i minnet finns du kvar.
En ny stjärna har tänts på himlen. Minns vår tid som klasskamrater på gymnasiet med värme. All kärlek.
Annelie!
Det kom en ängel och tog din hand. Följ mig dit där oro är ett ord som inte finns. Här skall vi lyssna till skogens lugna sus och vågors ständiga brus, som i glitter sett solens ljus långt bort från någon annanstans.
Bengt
Vila i frid Annelie 🌹
En ny stjärna har tänts. Vila i frid Annelie.