Underbara fina svägerska
Jag kommer att sakna dig och ditt underbara skratt. Himlen har fått en fantastisk ängel.
Du såg alltid det goda i människor och dömde aldrig någon. Det känns tomt utan dig.
Vila i frid och så hörs vi när vi hörs.
I minnen finns du kvar ❤️
Vila i frid Annelie.❤️🍁Tankar till hela familjen.❤️
Vila i frid Annelie 🌿❤
Finaste Annelie!
Jorden har blivit en varm och godhjärtad människa fattigare och du lämnar ett stort tomrum efter dig. Du kommer ha en särskild plats i våra hjärtan❤️
Vila i frid
Vila i frid fina Annelie.
Fina Annelie❤️
Du hade ett stort hjärta och såg alltid det bästa i alla. Tack för att du har funnits med i mitt liv som vän och kollega. Minns alla våra samtal med dina kloka tankar och ord som jag bär med mig. Vila i frid!
Vila i frid fina du! Himlen har fått en ny stjärna!
Kära Annelie jag saknar dig så, min fina vän.
Tack för alla glada, roliga och tokiga minnen tillsammans med mig.
Vila i frid
Tack fina Annelie 🌟 för alla stunder tillsammans på jobbet och som som vän 💫❤️ Saknar dig
Vila i frid Annelie ❤
En stjärna till har tänts på himlen.
All kärlek!
Sov gott Annelie!
Från oss i Tranemo
Fick ha dig som en glad och sprallig klasskamrat under många år. Ledsen att höra att du redan lämnat oss.
Jag minns dig med värme.
Tankar till hela familjen.
Från Hela Familjen
❤️❤️❤️
Annelie, jag är så tacksam för att du var min vän. Allt du lärt mig, alla minnen, så inspirerande du var, du stod alltid för det som var rätt även om det var det svåraste valet och ditt stora hjärta. För mig finns du nu i jorden, luften, träden och vattnet. Tack för allt.
Tack kära Annelie för våra fina samtal!
Vila i frid!
Mamma till en av dina vänner från Åhus
Det är med djup smärta och tårfyllda ögon jag skriver här, fina Annelie.
Hoppas du nu får lugn och ro och att jag åter någon gång får träffa dig. Vila i frid!❤
Jag kommer minnas alla fina, djupa samtal i naturen. Du kommer vara med mig varje gång jag och mina barn på jobbet hittar en spindel eller stannar upp för att titta på ett vackert löv.
Min älskade vän du är saknad. Ljus och kärlek
Tack för allt kära kollega och framförallt fina vän
Kära kusin! Fantastiska ängel !
Saknaden är stor o det gör ont att du inte längre finns i vår närhet.
Tack för alla fina stunder o fina minnen under vår uppväxt. Varma tankar till dig och din familj. Kram från kusin Anna
Käre barndomsvän..minnen från vår barndom och tonårstid fladdrar förbi. hemma hos er, hos mig, i skolan.. gör ont att du inte finns hos oss mer. Du har funnits i mitt liv så många år. pratat.. skrattat.. surat..Ett kärt avtryck har du lämnat..
Varma tankar till din familj..
Kram
Kära Annelie, du fattas mig. Fina kusin! Tack för alla goda, roliga stunder vi delat under vår uppväxt.
Annelie, du kommer alltid finnas med oss.
Från hela familjen
Vila i frid Annelie!
Kramar från Emma
Vila i frid, Annelie
Sov gott min vän