Vila i frid Dagny!
Du var en sån förebild när vi var arbetskamrater på Farsta gymnasium.
En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Vila i frid!
Tack faster Dagny för din styrka och coolhet. Den lever kvar hos mig och många andra i vår släkt. På det sättet är du med oss hela tiden även nu.
Fina omtänksamma positiva Dagny,
Jennys fantastiska mamma .
Vila i frid ❤️
Du lever vidare i din fantastiskt fina dotter, vila i frid Dagny! ❤️
Vila i frid
Tack för fin vänskap, Dagny!
Tack för fina minnen
Vila i frid Dagny
Dagny, det var alltid så roligt
att träffa dig genom
alla många åren!
Vi ses sen!
Dagny, det var alltid så roligt att träffa dig genom alla många år, vi ses sen
Dagny,
Min första lärare.
Min första patrullkamrat på jämtländska fjällorienteringen.
Intiativtagare till IFK Kirunas första damlag på 10-mila.
Den första och enda jag har lånat ut min norrbottensdräkt till.
Förebild. Inspiratör. Glädjespridare.
Tack!
Dagny,
Du var en del av vår familj under Abiskoåren på 70-talet. Lärarkollega till Bosse, lärare till några av oss barn och god vän till familjen.
Vi minns också roliga äventyr och resor till orienteringar i hela Sverige med många skratt. Tack.
Vila i frid Dagny.
Vila i frid
Vila i frid Dagny
Dagny, tack för allt du gett oss!
Du var min första ”fröken” i Abisko och en viktig orienteringsförebild under tonåren i Kiruna!
Dagny,
Vi sågs några få gånger, men kände så stor samhörighet, farväl kära syssling!
Tack för ditt fina kamratskap.
Vila i frid!
Vila i fridTack för alla ljusa minnen
Tack för FIN gemenskap inom orienteringen och många GLADA Got-träffar. Sov gott
Margareta Granberg med familj
Skimrande dagar -
gråt inte för att de är slut
le för att de fanns
vi levde dem.
Jag saknar dig
Vila i frid Dagny
Tack för alla fina barndomsminnen och din trogna vänskap genom åren. Väninnan Ann-Louise och maken Nisse
Dagny -
Alltid kommer jag att minnas dig för att du så generöst välkomnade oss svägerskor i Prinsvillan i Tyresö. Det blev ett gott möte mellan erfarna och kreativa kvinnor, var och en med sin livshistoria och med ett gemensamt intresse för vår samtid. Tack!
Nya skogar att orientera i. Tack Dagny.
Dagny -
Du växte upp som ensam flicka bland många bröder. Pappa såg dig och du såg honom. Varje gång pappa skulle iväg till sina prästplikter trampade han runt i farstun i oro över din längtan att följa med. Du levde i pappas kärlek så länge du orkade vara bland oss.
Vila i frid Dagny! Vi saknar dig redan. ❤️❤️❤️
Vila i frid, älskade faster! ❤️❤️❤️
Ett varmt tack för allt du var.
Vila i frid, Dagny
Vi har fina minnen av tiden i Luleå.
Tack för det.
Vila i frid !
Som ett norrsken över himlen som sprakar i alla möjliga färger kommer Du att finnas i mitt minne som en varm och speciell människa med en stor färgpalett. Tack för att du under ditt liv har funnits i mitt liv
För dig Dagny tänder jag ett ljus som tack för varm vänskap genom åren när vi träffats och umgåtts bla i Kiruna, Abisko, Hoverberg och på Jogersö. Vila i frid
Vila i frid
Ingrid (dotterdotter till Sven Tiren)
Vila i ro
Vila i frid!
Dagny, det var länge sen vi sågs första gången, men inte den sista.
Så småningom ses vi igen, å då ska det fortsättas med orientering å annat kul.
Tills dess ha det bäst.
Vila i frid Dagny!
Vila i frid!
Tack för din tid i skogen! Många kontroller blev det men tyvärr har du nu stämplat vid din sista kontroll. Din sista tid på jorden blev tuff men jag hoppas att du nu får träffa dina syskon.
Ditt minne lever
Det finns ett hav som ingen ser
Det finns en grav där ingen dör
Det finns en sol som ej går ner
Det finns en strand i varje själ
I ljust minne bevarad
Vila i frid
Vi minns Dagny med värme
Sov gott
Frid över Ditt minne