En sista hälsning
Tack för alla ljusa minnen
Fina omtänksamma positiva Dagny,
Jennys fantastiska mamma .
Vila i frid ❤️
Vila i frid
Tack för fina minnen
Dagny, det var alltid så roligt
att träffa dig genom
alla många åren!
Vi ses sen!
Dagny,
Du var en del av vår familj under Abiskoåren på 70-talet. Lärarkollega till Bosse, lärare till några av oss barn och god vän till familjen.
Vi minns också roliga äventyr och resor till orienteringar i hela Sverige med många skratt. Tack.
Vila i frid
Dagny,
Vi sågs några få gånger, men kände så stor samhörighet, farväl kära syssling!
Vila i fridTack för alla ljusa minnen
Jag saknar dig
Tack för alla fina barndomsminnen och din trogna vänskap genom åren. Väninnan Ann-Louise och maken Nisse
Nya skogar att orientera i. Tack Dagny.
Vila i frid Dagny! Vi saknar dig redan. ❤️❤️❤️
Som ett norrsken över himlen som sprakar i alla möjliga färger kommer Du att finnas i mitt minne som en varm och speciell människa med en stor färgpalett. Tack för att du under ditt liv har funnits i mitt liv
Vila i ro
Ditt minne lever
En sista hälsning
Det finns ett hav som ingen ser
Det finns en grav där ingen dör
Det finns en sol som ej går ner
Det finns en strand i varje själ
Vila i frid💔
En sista hälsning från Järngänget ❤️ Tack för alla trevliga minnen
Vi minns dig med glädje !
Du kom fram till stigens ända,
stigen till "landet någonstans".
Med sorg mottog vi budet.
I ljust minne bevarad
Vi kommer att minnas dig med glädje, Dagny.
En långvarig vänskap med många ljusa minnen. Barnen, uteliv i fjällen, middagar med livliga samtal.
DU med glimten i ögat, smart, glad, påhittig och omtänksam.
Tack för den tid vi fick tillsammans!
Tack för alla fina stunder
Vila i frid
Vi minns Dagny med värme
Vi minns Dagny med värme
Vila i frid Dagny en sista hälsning från Kirunavännen
Vila i frid Dagny! Minns dig från Björkhagen när du bodde nära skolan tillsammans med din pappa och dina tre bröder.
Tack för dina goda insatser för orienteringen i Kiruna under 1970- och 1980-talet. Du är ihågkommen.
Vila i frid!
Å Dagny du var ett ljus jag minns dej som glädje och evig vänskap Sov i ro
Vila i frid och tack för fina ungdomsminnen!
Tack för tiden vi fick tillsammans
Sov gott
Sov gott, Dagny!
Tack för alla minnen.
Jag minns första gången jag träffade Dagny, det var vid starten på en orienteringstävling, jag var typ 13 år. Hon tog direkt hand om mig när jag behövde hjälp.
Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta.
Vila i frid Dagny!
En sista hälsning. Vila i frid.
Frid över Ditt minne
Vila i frid! 🥰
En sista hälsning. Vila i frid.
Grannarna på Tarfala.
En sista hälsning vila i frid min skolfröken.
Till minne