8 år av saknad
Saknar dig
Till minne av Vigge, saknaden är stor och du finns i mina tankar varje dag. Vi ses uppe i himlen min vän där kommer vi kunna spela Mulle och skratta ihop.
2år har gått och de går inte en dag utan att jag tänker på dig brorsan.
Vila I Frid
Vill skicka en hälsning till familjen i stor sorg, saknad, vän till vigge. Vila i frid . Dalarna sävik
Varma tankar
Skickar en sista hälsning till Niclas och hans familj
Till minne