Beklagar den svåra saknaden och djupa sorgen efter er älskade Malin den 13 mars 2021!
Malins ljusa och vackra minne lever!
En dag när tidens outgrundliga pendel stannar och slutar att slå kommer i uppståndelsegläntans segrande och triumferande ljus återföreningens glädje med alla nära och kära att att bli outsäglig i vårt eviga himmelska fädernesland.
Vila i frid
Tack för alla fina minnen du gett mig. Dig kommer jag aldrig glömma. Vila i frid fina Malin.
Mina minnen av dig är väl bevarade, det får bli min tröst. Sov i ro fina Malin
Vila i frid Malin
Vila i frid
Malin! bästisar på högstadiet för länge sedan, så mjuk och snäll, klok och rolig. Varma tankar till dina närmaste! Jag kommer alltid att minnas dig! Sov gott, utan smärta och kamp❤️
Vi tänder ett ljus för dig. Vila i frid Malin.
Till Malin! Tack för att jag fått vara din assistent i drygt 2,5 år. Du, Svempa och din familj har alltid varit så fantastiskt välkomnande. Du kämpade länge och väl men din motståndare, sjukdomen, visade ingen hänsyn och till slut gick det inte längre. Jag glömmer dig aldrig!
Finaste malin nu har himlen fått den vackraste änglen
Sov gott
Vila i frid.
Våra tankar. Sov så gott.
Ett av de starkaste minnena jag har av dig är när du sjunger ps 798: Som liljan på sin äng, som fågeln högt i skyn… tillsammans med Anne-Maja. Psalmen slutar: "Blomman som i vila går ska snart slå ut i evig vår, och vad som sås i ringhet här, Gud ger sin blomning där." Tack Malin
Vila i ro
Sov så gott fina Malin ❤️
Tack för alla fina minnen! Nu får du fortsätta att sjunga i änglakören!
Vila i frid Malin! Många tankar till familjen! Hanna och Inga-Lill, Björkö Assistans AB
Vila i frid du var en kämpe
Det går en bro från tro till ro
Vila i frid Malin
Vila i frid Malin🌹
Tack för alla fina minnen. Vila i frid.
jag tänder ett ljus för dig <3 du är mycket saknad <3
Vi tänder ett ljus för vårt ljus.
Mor och Far
Vila i frid Malin ❤️ Minns dig även om det var längesedan vi sågs nu. Varma tankar och hälsning till familjen
Kram ❤️ibland är livet så orättvist
Malin Du spred så mycket glädje och Du var en riktig kämpe.
Vila i frid Malin. Våra tankar går till familjen.
Varma kramar
Yngve och Pia Odqvist
En sista hälsning till en verklig kämpe. Våra tankar går till de anhöriga.
Vila i frid Malin!
