Ort
Tidning
Begravningsbyrå
  • Senaste annonserna
  • Gäst på begravning
  • Minnesrum
  • Hitta kyrkan
  • Om familjesidan
  • Kontakt
  • Villkor och användning
  • Tillgänglighet
  • Senaste annonserna
  • Gäst på begravning
  • Minnesrum
  • Hitta kyrkan
  • Om familjesidan
  • Kontakt
  • Villkor och användning
  • Tillgänglighet
 
Hem Tänd ett ljus Minnesgåva Dödsannons Blommor Begravning

Tjänster för dig

Livsarkivet Dokumentbevakning Villkor och användning accessibility Tillgänglighet
Tillbaka till sökresultatet
Lina Melin

Begravning

Begravningen äger rum i Badelunda kyrka tisdag den 15 januari kl. 11.00. Efter akten skiljs vi åt. Tänk gärna på UNICEF, gåvotel. 08-69 22 500. vasterasbegravningsbyra.se
 

Detta minnesrum är skapat via:

Tillbaka till sökresultatet
Lina Melin
1982-05-21
2018-12-20
Dela

Begravning

Begravningen äger rum i Badelunda kyrka tisdag den 15 januari kl. 11.00. Efter akten skiljs vi åt. Tänk gärna på UNICEF, gåvotel. 08-69 22 500. vasterasbegravningsbyra.se
Tänd ett ljus
21 Kondoleanser
280
Bifoga bild

Bilder:

Det du skriver här kommer att vara synligt i alla kanaler där detta minnesrum är publicerat.

Begravningsbyrån har rätt att lagra och använda detta innehåll för relaterade tjänster såsom t.ex ett minnesalbum.

Vi respekterar andra personers rättigheter och förväntar oss att du gör detsamma. Det innebär kort och gott att det du skriver är lämpligt och inte kränkande för någon att läsa. Missbruk leder till blockering av våra tjänster

Fullständiga villkor >>

Välj bakgrund
Symbol
Förhandsvisning
 
 
 
Du har tänt ett ljus

    Älskade dotter vi saknar dig såå mycket du fattas vår familj varför???

    Mamma
    2022-11-05
    Anmäl

    För alltid och varje dag tänker jag på dig och tror mig kunna se dig ibland i folkmängden... Önskar så jag fick förstå och höra dig berätta varför.. Men jag försöker bara acceptera dock är det så svårt.. Lyssnar på din röst om och om på de videoklipp som finns på Instagram. Det håller Dig mer nära och känslan av att ses sen blir starkare. Dina barn är så fina och dina brors barn växer så det knakar. Så mycket du hade ändå kände du kanske annat. Saknar dig så ❤️😥❤️🙏🏼

    Kusin E-L
    2021-01-15
    Anmäl

    Älskade saknade dotter 🙏❤❤❤🌹

    Mamma
    2020-12-20
    Anmäl

    Ett år av sorg saknad älskade Karolina?❤❤

    Mamma
    2019-12-20
    Anmäl

    Våra minnen från gymnasietiden finns för alltid kvar i mitt hjärta Lina! Sommaren 1999, melodifestivalminnen, tjejmiddagar, fester och studenten. Vila i frid fina du ?

    Emmy
    2019-03-17
    Anmäl

    Varför varför varför? Ständigt kommer frågan sedan dagen jag fick veta. Kände dig inte men du hann ge starkt avtryck och jag nämner dig ofta i jobbprat. Du var så bra!

    Lena
    2019-01-23
    Anmäl

    Vila i frid Lina.❤️?
    Vi ses en vacker dag igen.

    Christian Käll
    2019-01-17
    Anmäl

    Vila i frid fina Lina

    Alexander
    2019-01-16
    Anmäl

    Älskade Lina mitt hjärta brister saknar dig så men ska minnas allt du gav det får ge mig styrka att finnas för Elvira och Arvid vila i frid vi ses❤❤❤?

    Mamma
    2019-01-15
    Anmäl

    Vila i frid Lina ❤️

    Anonym
    2019-01-14
    Anmäl

    Vila i frid.

    Yvonne Santanimi och Conny Beijar (Santaniemi)
    2019-01-13
    Anmäl

    Linnéa
    2019-01-13
    Anmäl

    Kommer aldrig glömma dina butiksbesök och hur mycket du lärde mig om frukt & grönt. Jag såg alltid upp till dig. Vila i frid fina människa.

    Jenny Ek Nguyen
    2019-01-10
    Anmäl

    Overkligt. Det är många år sedan vi hade kontakt, men det känns ändå som igår. Under en tid då livet var en fest, var du dess glädjespridare. Jag kommer för alltid att bära med mig fina minnen av dig. Tänker på dig och dina nära, vila i frid.

    Jocke Ekblom
    2019-01-09
    Anmäl

    Lina, du finns i våra minnen och kommer aldrig lämna våra hjärtan❤️

    Johnny och Lotta
    2019-01-08
    Anmäl

    Så ofattbart. Sov gott. Vi ses igen.

    Jens Johansson
    2019-01-08
    Anmäl

    Vila i frid älskade vän! Vi ses igen....❤️

    Madeleine
    2019-01-08
    Anmäl

    Så svårt och ofattbart att förstå. Vila i frid Lina.

    Göran, Paula, Leo och Ossian Melin
    2019-01-07
    Anmäl

    Vila i ro vi ses.

    Marita Bratås
    2019-01-06
    Anmäl

    Jag kommer nog aldrig att förstå att du inte finns kvar längre. Du finns för alltid i mitt hjärta ?

    Elisabeth Lindberg
    2019-01-05
    Anmäl

    Till minne

    Minnesrummet
    2018-12-28
    Anmäl

    Redigera bild

     -

    Dra för att positionera

     

    Avbryt

    Spara

    Tack för att du besöker familjesidan.se.

    Du använder webbläsaren Internet Explorer som Microsoft nyligen tillkännagav att den går i pension den 15 juni 2022 för vissa versioner av Windows 10.

    Familjesidan.se fungerar inte i alla versioner av Internet Explorer och vi rekommenderar dig att byta webbläsare eller ladda ner Microsofts nya webbläsare Edge >>