En sista hälsning
Åke, du dök upp titt som tätt hos oss på bornv 6 för en trudelutt och en pratstund .
Tack för allt.
Vila i frid
Vila i frid
Tack för alla fina minnen du var med och skapade, under min uppväxt. Vila i frid.
Sov så gott Åke, tack för alla fina stunder i glädjens och musikens tecken.
Vila i frid Åke.
En sista hälsning
Vila i frid Åke
Siv Sigås
Vila i frid
Tack för många trevliga musik-och kaffestunder
Vila i frid
Anna och Janne
Julaftnar, nyår, höskörd, potatisplockning, kaffestunder, fäbod gudstjänster...Många fina minnen där du varit en viktig del! Tack! ❤️
Åke du har varit en god och trofast vän och granne. Tack för alla trevliga stunder.
Anders Inga-Lill Jon och Nilla
En sista hälsning till Åke.
Tack för alla fina minnen!
Vila i frid Åke.
Sov i ro!
Tack för trevligt samspel då vi var på Lillåhem med spelmanslaget.
Vila i frid tack för musiken
Tack för musiken, Åke
Till minne