Vila i frid. Mina varma tankar till familjen.
Tack för allt min käre bror och de ljusa minnen du lämna.
Tack Roland för alla glada skratt och fina minnen. Vi saknar dig!
Dan o Ingela
Tack för god grannsämja Roland, vila i frid
Gun och janne
Vila i frid Roland! Mitt deltagande i er stora sorg!
En sista hälsning
Vila i frid kära kusin, Maud och Pernilla mina tankar finns med er i er sorg.
Vila i frid. Mitt varma deltagande till Maud och Pernilla med familj.
Med varmt deltagande i er sorg. Vila i frid, Roland
Vårt sista farväl
Du lämnar ett ljust minne efter dig. Vila i frid Roland.
Världens bästa morfi❤️
Vila i frid. Mina tankar går till Maud och Pernilla med familj. Kram
Tack Roland för goda grannar i Gudmundsbyn och alltid ditt goda humör.
Vila i frid Roland.
Vila i frid Roland
Vila i frid Roland. Våra tankar går till dig Maud.
Vila i frid Roland
Tack Roland för många fina minnen.
Vila i frid Roland.
Sov gott Roland, min saknad efter dig kommer alltid finnas i mitt hjärta, kärleken till dig kommer alltid finnas hos mig.du var mitt allt,jag älskar dig ❤️❤️❤️🙏
Du är för alltid saknad men i ljust minne bevarad
Sov gott pappa, morfar och svärfar
//Pernilla, Ella och Thomas
Sov så gott Roland, du finns alltid i vårt minne!
Till minne