Emma du är min bästa vän, ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig. Du har en plats i mitt hjärta få har. Min älskling varför!!! Livet är så otroligt orättvist. Saknar dig och förlåt mig snälla att jag inte fanns där tillräckligt. Kommer för alltid älska dig mitt allt.
Vila i frid fina Emma 🌹🫶
Varma tankar till familjen 🙏
Vi saknar dig så!
Vila i frid älskar dig Emma
Saknaden är smärtsam.
Men kärleken till henne är större än allt.
Finaste Emma!! ❤️
Himmlen har fått en fin ängel❤️
Vila i frid fina Emma
Vila i frid fina Emma