En sista hälsning
Vila i frid
Ditt Goda hjärta och glada sinne,
Hos oss ska leva i tacksamt minne!
En sista kram från Lillvi och Leif
Du har påverkat min syn på livet till det bättre. Allt behöver inte vara så seriöst, testa, vad är det värsta som kan hända. Men göm dig inte från att prata om det seriösa med dina nära och kära.
Sist men inte minst, ring och sjung högt när du grattar dina vänner. Tack Ove
Tack för alla kloka ord och goda samtal finaste Ove.
All din omtanke och vänliga handlingar genom åren. Allt detta kännetecknar världens bästa granne, minnet av dig lever kvar. ❤️
Du finns i vårt minne pappa morfar svärfar
Fina Ove, alltid vänlig och glad 😊! Vila i frid🌹
Sov i ro
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla roliga spontana överraskande dråpliga tillfällen i våra liv de var du i ett nötskal.
sov gott o dröm våra minnen
älskade vän.
En sista hälsning
Du min stora kärlek och själsfrände.Skönt att du får lugn och ro och kan andas fritt.
Vi kommer att ses igen och fortsätta med allt som vi hade planer på.Älskar dig alltid
Någonstans inom oss är vi alltid tillsammans, någonstans inom oss kan vår kärlek aldrig fly.
Hoppas att du har det bra var du än nu är i himmelen morfar❤️❤️
Vår fina granne som alltid hade en positiv utstrålning. Vila i frid!
Inger Bjelkemyr & Lars Eriksson
Andas djupt där du är.
Skratta högt, ofta och gott.
Flyg fritt älskade pappa.
Vi ses igen. ❤️
Vila i ro
Tack för gott grannskap. Vila i frid.
Min älskade pappa ❤️
Vi ses igen någon helt annanstans.
Älskar dig ❤️
Från Vråen Viskar Träden och Blommorna Farväl
Ove Du fattas oss
Lill och Roland
Sov i ro ❤️
Tack för stunden i erat kök och det fina samtalet. Tänker ofta på det.
Vi glömmer dig aldrig, Ove!
Sov i ro finaste Ove❤️
Du finns för alltid kvar i våra minnen med din varma och glada personlighet.
Kommer alltid finnas i mitt hjärta å tankar finaste Ove ♥️
Till minne