Minnet lever kvar, vila i frid ♥️
Du kommer alltid leva vidare i våra minnen, saknar dig älskade fina moster😢❤️
Sov i ro / Sussa
Du är så saknad 🩷
En sista hälsning , det blir tomt utan våra små samtal♥️
Vila i frid. Du var en klok vän som man kunde prata både allvar och skoj med❤️
Vila i frid Lisbeth❤️
Tack för alla kloka ord och visdomar du har delat med dig av genom åren❤️
Lisbeth, du var en otroligt varm och klok kvinna. Kommer vara så saknad av så otroligt många. ❤️
Hej älskade mormor❤️ saknar dig så otroligt mycket. Hoppas du just nu sitter med morfar och har det alldeles underbart. Älskar dig mer än ord finns till❤️
Vila i frid älskade mormor vi saknar dig❤️
Vila i frid min älskade gamlamormor❤️ Jag tänker på dig för varje dag som går❤️
Vila i frid.
Vila i frid du fantastiska kvinna.. kommer alltid minnas och sakna dig.
Vila i frid fina Lisbeth❤️ , var några år sedan vi träffades men glömmer dig inte! 🕊🕊
Jag saknar dig gamla mormor och jag älskar dig kram
Vila i frid ❤️
Vi saknar dig. Sov gott.Lena, Sigge, Lisbeth o Kai
Sov gott 🥰
Sov i ro fina Lisbeth!❤️
Älskade våran mormor ❤️
Tack för fina stunder med dig, goa fina Lisbeth❤️ vila i frid ❤️🕊️
Tack för alla goda skratt. Vila i frid ❤️
Bästa mormor, tack för allt ♥️ allt vi gjort ligger nu i hjärtat som fina minnen precis som du ville, jag älskar dig till oändligheten och vi syns när det är dags.
Tack för allt fina mamma. Det är tomt och saknaden är enorm. Älskar dig ❤️
Till minne