Det började med att jag gratulerade dig på 75årsdagen och önskade att du skulle berätta lite hur ditt liv sett ut efter vår skilsmässa. Du hörde av dig och berättade om dina sjukdomar och jag förstod att du var svårt sjuk. Du hann aldrig berätta om hur du levt vilket jag beklagar. Den 8/4 skickade jag mitt sista SMS vilket senare visar sig vara din dödsdag. Vila i frid och tack för de år vi fick tillsammans
Staffan
Vila i frid.
Vila i frid faster Kristina
Vila i frid
Jag har hört om ett land utan tårar,
utan sorg, utan nöd, utan strider
och där ingen av sjukdom mer lider,
och en gång tänk en gång är jag där.
Vila i frid faster Kristina
En sista hälsning, vila i frid!
Tack Kristina för alla år vi hade och allt vi upplevde tillsammans
Känns så overkligt att du inte finns
Du har alltid varit en kämpe.
Nu får du vila min kära vän
Tack Kristina, för våra resor och alla roliga stunder tillsammans.
Tack min vän för din värme, omtanke och ditt glada skratt.
Sov gott kära Kristina!
Kära lillasyster, vem kunde tro att du hade så få dagar kvar här på jorden, men vi vet ju att du nu har många fler i himlen med de som gått före, Vila i Frid
Till minne