Vila i frid
Vila i frid
Saknar dig
Vila i frid!
Sov gott Lars
Vila i frid
Vila I frid
Vila i frid
En sista hälsning
Ditt glada skratt klingar ff på Vuxenskolan. Minns dig med glädje!
Tack för
Gott sammarbete i 108 an. Vila i Frid
Vila i frid. Ta med en hälsning till mor, far och Ulf.
Lars
Vi saknar dig.
Tack för goda minnen.
Lillemor och Göthe
Tack för alla fina minnen från 108:an Du var en fantastisk ordförande.
Du är saknad!
Vila i ro
Vila i frid
Lena o Hans Erik
Tack för allt trevligt vi haft. Vila i frid
Vila i frid Lars
Vila i frid Lars
Vila i frid Lars.
Sov i ro🌱
Minnena finns kvar…
Mina tankar går till familjen♥️
En sista hälsning till en god granne och vän. Många goda minnen från Odersberga, Fjälkestad
Saknad
Till minne