En sista hälsning Sven-Gunnar och Birgitta och Annika
Tack för alla ljusa minnen
Tänk att det skulle bli så här du vår bestman Vila i frid
En sista hälsning
Tack Egon för alla roliga och trevliga stunder vi haft tillsammans
Vi möts igen 🙏❤️
Vi ses igen 🙏❤️Fram tills dess så får Du lysa vidare med kärlek ljus och glädje tillsammans med Inger och de andra i andevärlden. Kom gärna inom och besök oss då ni far förbi 🙏❤️
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Vila i frid Egon, minns dig med ett leende, du som alltid hade en räv bakom örat😊, lagade så god mat och så välkomnade när jag i ungdomen besökte er ofta.
Vila i frid.
Tack för alla Minnen Vila i Frid Lennart & Lilian Jan & Madeleine. Lisbeth& Niklas Med Familjer 🙏
Vila i frid
Ditt minne lever vidare - Tills vi möts igen
Du lever kvar i våra minnen
Tack för alla trevliga stunder
Vila i frid
Vila i frid
Tack för fina minnen från Wohlenstiden.
Tack för alla fina och roliga minnen som arbetskamrat med dig
En sista hälsning
Sov gott käre Egon
Tack Egon för fina stunder i skogen och många oförglömliga ögonblick
En sista hälsning
Fina Egon. Tack för alla trevliga o roliga stunder tillsammans med dig o din familj.Saknar dig.
Tack pappa för att du fanns, det var en ynnest att få vara nära dig. Att alltid vilja vara nära någon och att aldrig tröttna på det är på riktigt, för det kan aldrig förändras. Du var mer än en pappa, du var otroligt skön lirare att få spendera tid med, så det fortsätter vi med.
Tack för alla fina minnen. Du finns i våra hjärtan.
Hoppas att dom har fina golfbanor ovan där..
Minns dig med stor värme.
Dag.
En sista hälsning
En sista hälsning
Vila i frid
Vila i frid
Tack för fina och roliga ungdomsminnen. Sov i ro.
Bäste Egon!
Du var den stora stjärnan i IF Norvallas fotbollslag i slutet av 50-talet och början av 60-talet och även duktig i bandy i Sunvära SK. Du hade ett stort bollsinne och var en målgörare av rang.
Vi som var lite yngre såg upp till Dig, Gunnes-Egon!
Minns Dig med glädje!
Göran Andersson Norra Näs, då Sves-Göran
Älskar dig❤️
Tusen Tack Inger nu har du tagit hem din underbara Egon till fullo av ditt hjärta! Så Härligt!!
Tusen tack Egon för din gästfrihet för våra barn och för oss vuxna!!
Till minne