Kära Annika, tack för de år vi arbetade tillsammans på Fagra. Kommer minnas dig med värme.
Annika! Alldeles för tidigt lämnar du livet och din fina familj. En sista hälsning.
Annika ditt glada leende ditt positva sätt, alltid ett vänligt ord och en liten pratstund. Du fattas oss på Fredsgatan, i minnet finns du alltid kvar ❤️ Kram
En sista hälsning
Vila i frid, Annika.
Tänker på dig och familjen.
Vi tänker på Dig och familjen.
Vila i frid kära Annika!❤
Kommer ihåg ditt varma lugna leende.
Tankar går till din familj.
Vila i frid ❣️
Vila i frid.
Du var min klassföreståndare i högstadiet och en av dom bästa lärarna jag haft. Vila i frid
Så oerhört sorgligt o ofattbart att Annika inte längre finns bland oss. Vi tänker på er Erik, Emma o Stella. Många kramar till er❤️
Älskade snällaste, gladaste och varmaste vän, vila i frid på Din blomsteräng!
Vi tänker på Dig och på Erik, Emma, Stella o Maivi.
Ett varmt farväl Annika. Minnet lever. Vila i frid.
Vila i frid kära kusin.
Vila i frid Annika!
Vi tänker på dig och familjen!
En sista och varm hälsning från en f d arbetskamrat på Arabyskolan. Du var alltid så glad och positiv och det känns ledsamt att aldrig mer få höra din röst.
En stor, varm deltagande kram till er i sorgen av en älskad fru och mamma. Ni finns i våra tankar!
Anna, Ola, Caroline och Josefine
Till minne