Vila i frid Marit
Marit var en så kär och uppskattad kollega. Du betydde så mycket för Sverige, att ni kom in i EU och vilka frågor som betonades.
Skall aldrig glömma din starka, välgrundade övertygelse, din humor, din kraft och din vänlighet.
En stor förmån att få vara din kolega.
Tack för att du var så positiv och inspirerande när jag kom till Bryssel. Med din envishet, driv och okonstlade sätt blev du en förebild.
Tack för allt! Du saknas oss.
Tack för ditt mod och starka engagemang
So sad to hear of Marits passing, she was a great and wise colleague and friend in the European Parliament
Vila i frid Marit. Du är saknad.
Vila i frid Marit
Varje möte med dig blev alltid ett litet äventyr och varje kram jag fick värmer fortfarande. Vi minns dig speciellt vid din favoritbänk i parken i Tervuren.
Kære Marit
Du kæmpede uforfærdet og engageret for miljøet og for det europæiske samarbejde. Jeg mindes dig som et varmt og omsorgsfuldt menneske. Tak for alt.
Tack för många trevliga minnesvärda stunder i Spanien.
Tack för allt!
Tack Marit för allt! Du har varit min stora förebild, så klok och rak!
Du fattas mig!
Vila i frid.
Tack för alla trevliga stunder ,vi saknar dig.
Tack för den allt för korta tid vi fick ha dig som vän och boulespelare på camping Lo Monte, Jag och många med mig kommer att sakna dig.
Tack för alla trevliga stunder med golf och boule, kommer sakna dig på Lo Monte!
Tack för allt gott du uträttat och att du alltid varit en förebild.
Tack för den förebild du har varit och allt gott du uträttat.
Vila i Frid kära Marit.
Du finns alltid kvar i mitt minne och mitt hjärta. När jag som 16 åring kom och fick bo hos er, alla gånger jag åkt vasaloppet och bott hos er på Eggen mm mm. Alla goa samtal vi hade osv. Mina varmaste kondoleanser till hela familjen och speciellt till Sture !
Hälsning o kram från Johan Larsson Söderlund ''Stora Johan''
Vila i frid Du starka kvinna med det stora hjärtat.
Tack för alla härliga möten i medvind och motvind. Vila i frid.
Vila i frid Marit
Tack för Din klokhet, Din humor, att Du stått ut med smärtsam massage. Saknar Dig!
Tack för allt du gjort.
Tack Marit för att jag som liberal har fått vara med och skicka dig som "tant" till Bryssel, där du för övirgt uträttade stordåd.
Vila i frid!
Tack Marit för alla ord jag fått på vägen till vuxenlivet. Min tid hos er bär jag alltid med mig.
Tack för ditt starka engagemang inom många områden.
Vila i frid!
vila i frid och tack för allt du har gjort för djuren