Tack för att du var med och spelade i cittragruppen
Vila i frid!
Tack för gott samarbete de senaste åren! Vila i frid!
Sov i ro
Sov i ro
En sista hälsning från vännerna på Mötesplatsen i Östervåla
En hälsning från vännerna på Mötesplatsen i Tärnsjö
Vila i frid Kjell.vi fick i alla fall lira gitarr tillsammans.
Vila i frid Kjell!
Tack för ditt fina gitarrspel i SpelaSjung!
Kerstin Nilsson
Vila i frid
Till minne