Vila i frid Ulla-Britt
Vila i frid vår köra Farmor och Gammelfarmor!
Ett sista tack och farväl
En sista hälsning
Tack för allt kära mamma.
Vila i frid
Sov gott älskade farmor och gammelfarmor.
Tack för alla fina stunder de gett oss under åren där vi tar med oss många härliga minnen!
Tack för allt vila i frid
Minns dig med värme och tacksamhet, UB.
Vila i frid.
En sista hälsning
Tack för alla fina minnen.
Vila i frid
Vila i frid.
En ros fäller sakta bladen
Ett ljus brinner stilla ut
En flämtande livslåga slocknar
En arbetsfylld levnad är slut
Vila i frid.
En sista hälsning från Kerstin och Lasse.
Älskade farmor och gammelfarmor, vi är tacksamma för alla år vi fick tillsammans och alla fina minnen det gett oss. Sov gott ❤️
Sov gott
Vila i frid.
Vila i frid
Vi glömmer aldrig dig och din varma och färgstarka personlighet och omtanke kring de omkring dig.
Toodeloo, Ulla-Britt ❤️
Vila i frid.
Tack för alla roliga minnen! Helen m familj.
Tack för allt! Vi har många fina minnen av Dig som vi bär med oss!
Tack för allt! Vi har många fina minnen av Dig som vi bär med oss !❤️
Till minne