Tack för allt du lärde mig. Vi var arbetskamrater i Vasa sjukhus hemsjukvård. Ha det så gott tills vi möts igen.
Vila i frid
Tack för all kärlek och omsorg
Sov så gott finaste Anki
Vila i frid lilla Anki tack för alla fina samtal. Saknar dig !
Vila i frid
En sista hälsning
En sista hälsning
Tack kära Anki finaste granne och vän under 33år
Du var en av dessa unika och äkta människan
Du lämnar ett stort tomrum och jag kommer sakna dig så mycket
Vila i frid fina du
Vila i frid kära Anki.
Tack för allt Du givit
Vila i frid
En sista hälsning
Villa i frid
Vi saknar dig Anki. Vila i frid❤️
Sov gott Anki
Du saknas oss Fina Anki ❤️ Vila i frid ❤️
Ett sista tack och farväl
Saknar dig Fina Anki ❤️ Sov i ro❤️
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Saknaden kommer att bli stor efter dig Anki.
Livet slut kan ingen hindra, men vackra minnen kan sorgen lindra.
Vila i Guds ljus omgiven av kärlek, tack för allt du var och gav.
Alltid i minnet som min barnvakt och med "min" Busan.
Sov i ro
Vila i frid Anki🙏❤️
Tack för alla fina minnen vi haft sedan barndomen. Saknar dej
Ett skepp, som strålar
i drömmen, speglar vårt
livs förlust, bestrött med
skiraste blommor
det nalkas en himmelsk kust.
Saknaden är stor efter dig Annkristin, VILA I FRID
Vila i frid Anki!
❤️🥺❤️
Stor saknad Vila i frid Anki!
❤️🥺❤️
Vi saknar dag
Du fattas oss. Vila i frid kära Anki.
Tack för alla ljusa minnen
Saknar dig fina Anki
Vila i frid ❤️
Vila i frid Annkristin!
önskar Annika och Jerker
Vila i frid, Anki!
En sista hälsning
🕯❤️
Tack för att du alltid har funnits för mig. Älskar dig❤️
Saknaden blir stor när du inte finns bland oss längre. Du är älskad av så många och vi har ju varit vänner ända sedan tonåren. Tack för alla fina stunder vi haft tillsammans. Sov gott.
Vila i frid 🙏
Tack för alla ljusa minnen
Saknar Dig, vår fina vän Anki ♥️
Tack för alla fina och roliga minnen som lever kvar i våra hjärtan ♥️🕯️
Anki❤️ du lämnade oss alldeles för tidigt. Tack för allt❤️ kommer att sakna dig.
Du har varit en kär vän sen jag va liten ❤️har många minnen med dig❤️så omtyckt du va ❤️vila i frid hälsningar från Marie o Hälsar från Anders också som är min skyddsängel 🪽🕯️❤️