Kära älskade Karin. Det var en väldigt fin cermoni i Kungsängens kyrka. Fylld till sista plats. Så mycket kärlek och blommor till dig att blomhögen gav vika och föll ned på golvet. Stenar och snäckor från Hönö och några barnteckningar och brev. Du måste viska i din mammas och i din pappas hjärtan att det är bra nu. Snälla fina du. Gå in i ljuset om du inte redan är där.
karin nu så äfter begravningen så käns det dåligt men bra för nu får du villa i frid .älskade karin.
Älskade Karin, sitter här och tänker på dig. ❤️ Är så ledsen för att jag inte kunde komma idag för att få säga hej då. ❤️ Mamma lovade att hon skulle hälsa till dig från mig. ❤️Jag och Charlie tände ett ljus för dig när klockan slog 14. ?Du var en sådan underbar tjej, jag ser ditt leende och hör ditt skratt varje gång jag tänker på dig. ❤️ Vila i frid och ta hand om varandra, du och Eta. ❤️❤️
Karin, du är saknad som fin vän och salsera! Vila i frid ❤️
I all sorg och saknad så kommer jag alltid minnas dig som den glada lilla tjejen i huset bredvid, vila i frid fina Karin?
Nu kommer vi för att begrava dig Karin. Värsta som hänt vår lilla familj. Undrar hur vi går vidare.
Vila i frid
Karin vi saknar dig oändligt ikväll.
Viktor Vanessa Anders Pranee
Vila i frid Karin! ❤️?
Tänder ett ljus för dig ?
Vila i frid Karin ❤️
vila i frid karin emma margareta malmborg.SAKNAR DIG SÅ MYCKET .
Karin jag saknar dig så mycket! ❤️ Me faltas hermanita!!
Jag tänder ännu ett ljus och sänder tillsammans med familjen tankar och kärlek som når dig bortom regnbågen.
Fina lilla Karin, jag tänker på dig varje dag❤️
❤️ Ett ljus till dig.
Vila i frid lilla vän. Vi sänder ljus och kärlek till den plats du nu befinner dig på. Våra varmaste kramar till din familj.
nu när jag ska sova så tänker jag på dig på alla stunder till samans med dig jag saknar dig så mycket jul afton va så tom utan dig jag vill att du ska komma hem igen .villa i frid karin
Kära Karin, jag saknar dig väldigt mycket.
De stunder jag var ledsen tröstade du mig. Jag ska måla en tavla av dig. Du var som en moster för mig och det är du fortfarande. Saknar dig!
Älskade Karin. Så vacker bild av dig, säger allt. Tack för de år vi fick lära känna dig. Du förmedlade glädje, vänlighet och omtänksamhet. Så varm och godhjärtad. Det kommer alltid att vara ett ljus kring dig. All kärlek och styrka till din familj i deras sorg och saknad av dig
Sorgen saknar ord Karin
Karin. ❤️ Tänker på dig det första jag gör när jag vaknar. Att du är borta för oss. Kommer att tända ljus för dig här när jag måste. Flera stycken. Så outhärdligt för den här familjen att du försvann och hann. Längtar efter dig.
Finaste Karin, du kommer alltid finnas i vårat minne och vi kommer minnas alla fina stunder på Hönö ❤️
Vila i frid, lilla Karin.
Vi tänker på dig och din familj
Vila i frid, fina Karin ❤️ Varma kramar till familjen
Älskade Karin
Vi kommer alltid att minnas dig omgiven av en härlig energi.
All kärlek till familjen.
Sov i ro
Jag kommer sakna dig. Jag hade kanske inte en lika bra bond än du och vanessa hade men du är fortfarande min syster och jag kommer alltid minnas dig.
Älskade goa och fina Karin, av hela mitt hjärta önskar jag att du fanns kvar hos oss. I våra minnen kommer du alltid att leva kvar. Sov så gott.
karin du är så fin .min ända syster .från nord väst öst och syd jag vill leta men du kommer inte .vindens källa är nu tom utan dig . jag kommer alltid undra när du kommer till hönö.
Fina, vackra Karin - saknar dig.
Minns de gånger jag träffat dig
och du betraktat tillvaron, nyfiket
och med glimten i ögat. Fina stunder.
Önskar det gick att backa tiden.
Men jag vet det går inte.
Vila nu, i oändlig kärlek,
bland stjärnorna.
Vila i frid Karin!


