I den bästa av världar får vi mötas igen, då får du och Hasse ta hand om varandra till vi kommer efter, saknar er
skaknar dig denn bästa karin ....vila i frid
saknar att höra dig säga ” god morgon jag är vaken”
Karin jag saknar dig så mycket.
Älskade Karin, du är så närvarande. I natt drömde jag om dig.. du var lika vacker som du alltid har varit! Saknar dig ❣️Vila i fred min kära kusin!
jag önska att du var här nu jag minns att du och jag en ide om ett syster hus för dig och mig .du hade vart här nu om inde himlen eller va ni tror hender sen skulle va så lågt bort skulle du va här nu.älskar dig villa i frid karin min enda syster .
Du är ständigt närvarande
Hej då kära Karin. Jag glömmer dig aldrig. Nu får din mamma och jag ta hand om varandra. Alla hälsar.
Du önskade att du kunde få backa tiden och jag känner likadant, saknar dig så mycket mitt hjärta
vila i frid bästa storasyster någonsin .jag älskar dig vila i frid.
Karin,
Din begravning var så fin och fruktansvärt sorglig. Det gjorde så ont att se alla ledsna människor, dina föräldrar var så starka. Jag kan inte förstå.
Så glad att jag hade möjlighet att åka från jobbet några timmar och närvara på din begravning. Få ett sista farväl. Det har gått så många år sedan vi pratade och träffades senast. Det gnager i mig.
Efter din begravning åkte jag med ett aningen lättare hjärta och värme inom mig tillbaka till Hammarby Sjöstad. Solen var på väg ned.
Jag tänker på dig då och då, men det var fint att få gå på begravningen och få ett avslut på något vis. När jag tänker på dig nu är det med lite färre tårar.
Vila i frid, fina Du.
Din barndomsvän från Hallonvägen
Vi kommer aldrig att sluta tala om dig Karin. Så länge vi finns. Skicka nu änglar in i hjärtat till mamma och pappa. Kram Annelie
Vet att du har det bra nu med alla som gick före dig Karin.
Jag saknar dig så mycket Karin.
Du finns alltid kvar hos oss Karin.
Kommer alltid sakna dig Karin.
Karin jag vet att du har det bra nu vila i frid älskade syster.
Hoppas att Du har fått lugn och frid.
Karin, jag kommer alltid minnas våra fina stunder tillsammans, vila i frid❤
Karin, må du vara omsluten av ljus och frid!
Din konfirmationspräst Mona
Vila i fred
Dansa med änglarna❤️Hoppas du har det bra där du är
Älskade Karin, på vår väg till kyrkan för att ta farväl så öppnade sig himlen. Det låg ett tunt och vackert dis över Lennartsnäs och solen strålade samtidigt som regnet föll och det bildades en färggrann regnbåge över Kungsängens kyrka. Det kändes som ett tecken på något bortom detta, en frid och ett lugn för att välkomna dig. Nora sjöng den vackra sången aldrig, aldrig ensam. Vi är alltid med dig och håller dig sällskap. ❤
Vi tackar er alla som fyllde kyrkan för att ta ett sista farväl av Karin. Tack för all värme och omtanke som vi kände i denna svåra stund.
Tack Hans-Christian för begravningsgudstjänsten med vackra avskedsord och en fin och igenkännande beskrivning av Karin.
Älskade Karin, du finns alltid kvar i våra hjärtan ?
Fina Karin ? det är med stor sorg jag skriver här. Tänker på dig varje dag sen jag fick veta att du inte längre finns här med oss. Reser just nu runt i Chile och varje gång bachata /salsa spelar så finns du i mina tankar. Hoppas du dansar med änglarna nu ❤️ sprid ditt vackra ljus som släcktes alldeles för tidigt. Din Fd kollega på förlossningen ❤️
I hjärtat finns ett rum som bara är för dig
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig ?
Minnen formar oss, de definierar vilka vi är och vilka vi kommer att bli.
Vi bär alla med oss något från den tid vi spenderat med Karin.
En person med en själ av guld.
En person som alltid brydde sig om hur andra mådde.
En person som alltid fanns där, när man behövde henne.
Jag kan fortsätta i all evighet, med exempel, men i slutändan mynnar det ut i att ett tomrum är nu efterlämnat. Nu när Karin inte längre är kvar med oss.
Det vi alla dock bär med oss är våra minnen.
Glada minnen.
Sorgliga minnen.
Lärorika minnen.
Minnen som format oss.
Och med dessa minnen bär vi alla en del av Karin med oss, in i framtiden.
Älskade Karin, tårarna fortsätter att rinna. Finns inte en blomma, sten eller snäcka på Hönö som inte är påminnelse av alla våra stunder och år tillsammans.
Tänder ljus för dej .Vila i frid kära Karin ?
Vila i frid, jag hoppas att du dansar bland stjärnorna
Denna dagen har känts tung, men vill minnas dagen igår med en kyrka fylld med släkt och vänner till dig, en kista full med blommor och minnen tillhörande dig. När jag stod vid spisen idag och gräddade pannkakor till lunch var du med mig . Sista gången du var Sandviken hos Pera och oss stod du vid spisen hos Pera och gräddade goa pannkakor som vi alla fick äta . Kommer alltid att tänka på dig varje gång det ska gräddas pannkakor hos oss älskade Karin.


