Tänder ett ljus för dig Maj-Britt! Tänkte gratulera dig på födelsedagen,men ingen kontakt på tel. Anade vad som kanske hänt. Minns alla roliga minnen med dig och Bengt, mycket skratt och glädje. En sista hälsning! Sov i stilla ro! Helena
Vila i frid kära storasyster!
Kära fina faster Maj-Britt, så många fina minnen jag bär med mig av dig. Du o Bengt var så fina, er dörr var alltid öppen för mig - ni tog emot mig med kärlek och öppna armar.
Vila i frid🌷
En sista hälsning. Vila i frid.
🌸🕯️🌸
En sista hälsning
Det är ett enormt tomrum att du inte längre finns här med oss. Men nu är du äntligen återförenad med farfar igen. Hoppas han mötte upp dig med den vackraste blombukett du skådat och att ni nu skålar i ett gott glas rött ❤️
Hejdå så länge lilla farmor, tills vi möts igen! ❤️
Saknar dig som granne i lägenheten ovanför mig. Vila i frid. 🌹
Vi minns Dig med glädje Maj-Britt!
Vila i frid
Min lilla kära vän , kommer aldrig att glömma dig. Sov i ro.
Till minne