Tack Hans för alla ljusa minnen.
Vila i frid
Jag kommer sakna dej Hans, alltid så lugn och trygg. Jag minns din goda smak gällande mat och dryck, din vänlighet och klokhet, din tuffhet från somrarna när vi jobbade med höet men inte minst från din tumme upp du gav mej sist vi sågs på frågan hur du mådde. Nu får du vila, kram ❤️
Tack för din omtänksamhet.
Sov gott, Hans.
Sov så gott Hans!♥️ Tack för de 9 åren som vi tillhörde samma familj! Och tack för all glädje du visade för barnen! Vi kommer sakna dig! // Evelina, Milton & Lykke
Ja du Hans. Jag vill tacka för en 40 årig vänskap. Tänk vad mycket roliga och bra minnen vi har tillsammans. All god mat och dryck du gärna bjöd på. Hur glad du var åt mina barn och så mycket tid du ägnade åt att leka med dom när dom var små. På senare år så har du ju även ägnat omsorg åt mina små barnbarn. Tack för allt och vi ses igen hoppas jag. Nu får du vila från alla smärtor och oro! Sov gott Hans!
Sov Gott Hans
Carina Hagbertsdotter med Familj
Till minne