Vila i frid ❤
Vila i frid Christer.
Tack för alla glada skratt, resor och träffar. Så fina minnen.
Fridfull vila
Sov gott Christer.
Annica o Benno
Kära Christer, sov gott nu när du kommit till en bättre och smärtfri plats. Du är saknad! Susanne, Jonas och Fatima
Sov gott kära Christer,nu har du det bra där uppe,lars-göran,gemma och gabriella
Sov gott Christer!
Tack för allt finaste farfar. Alla fina minnen vi delat i dessa 15 år kommer alltid finnas kvar. Varje dag ser jag en glad farfar i mina tankar och så kommer det fortsätta att vara. Tack för att jag fick träffa dig och lära känna den fantastiska person du var. Vila i frid
Jag saknar dig enormt mycket att jag inte ens kan beskriva det. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. Jag tänker på dig varje dag. Vi har många fina minnen tillsammans. Vila i frid nu min älskade Farfar.
Minns dig som du var förut.
Våra tankar till er!
Vila i frid
Vila i frid.
Sov så gott
Vila i frid.
Vila i frid.
Sov så gott
Sov gott Christer, saknar dig
Vila i frid.
Sov så gott Christer🌺
Vila i frid.
Till minne