Friede deinem Andenken
Vielen Dank für alles
Vila i frid Ivan och tack alla roliga samtal!
En sista hälsning till dig från sicksjön. Tack för allt! Du stanna i minnen med "allt okej", "det ordna sig" och "nattinatt". Jag är bara glad,att jag och nu mina barn fick uppleva ede. Nu får du träffa igen alla som du saknade. Hälsa Roland,Erland,Laila,Ragna,din mor och Nike!
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Vi var goda kamrater på Kastalskolan
En sista hälsning
Vila i frid
Vi skojade alltid om vi var ena grötförgiftade bondj-vlar och som sådana borde vi hålla ihop. Det blir sakensamt efter dig och ditt goda humör. Vila i frid, kamrat Ivan. Du är i ljust och gott minne bevarad.
Varm i hjärtat, rik på omtanke - tack för allt.
Arne, Kajsa, Lovisa o Linnéa
En sista hälsning
Tack för många fina minnen under alla dessa år
En sista hälsning
En sista hälsning
En sista hälsning
Tack Ivan för alla ljusa minnen och alla trevliga bågskytteresor.
Vila i frid.
En sista hälsning.
Tack för alla ljusa minnen
Med djupaste tacksamhet för en fantastisk och kärleksfull barndom vid Sickjön, min älskade "bonuspappa". Du finns alltid i mitt hjärta 💓"
Tack för allt du gjort för Östersund Bågskytteklubb.
En enastående snäll person
En riktig charmör har gått ur tiden! Tack för att vi fick lära känna dig. Sov gott!
Anne-Marie och Kalle
En sista hälsning
Vila i frid morbror Iwan
Rita Arnung och Martin Gabrielsson med familjer
En sista hälsning
Karin,Maria och Merit Kvist
Vårt sista farväl
En sista hälsning från
Irene, Marianne och Mathilda med familj ❤️
En sista hälsning
Vila i frid.
Tack för alla fina stunder vid Sicksjön
En sista hälsning
Vila i frid
Margit Larsson
Brunflo
en sista hälsning
Vila i frid Iwan tack för allt vi fick uppleva på grund av din iver till bågskyttet.
Tänker på dej min goda vän
Tack för alla ljusa minnen
Tack Ivan för alla trevliga stunder och resor i bågskyttevärlden. Du var en klippa man alltid kunde lita på och hade ett tålamod utan slut. "Hellre lyss till den sträng som brast - än att aldrig spänna en båge." Vila i frid.
En sista hälsning tack för att vi fick känna dig
Vila i frid bästa bågskytteläraren
Till minne