Ett sista tack och farväl.
En sista hälsning
Tack Sven för gott samarbete och alla fina minnen.
En sista hälsning. Vila i frid.
Tack Sven för ditt engagemang o stöd under många år till mej o Atrium
❤️ R I P Sven ❤️
Tack Sven för att du och jag kunnat göra så mycket tillsammans för Växjös äldre, trots olika partitillhörigheter. Du kommer alltid att finnas med i mitt liv.
Till minne