Ingen ställde upp på mig som lärare som du.. du kommer va saknad
Bästa läraren på Älandsbro skola..
Tack för den tiden.. 💕
Tack för den viktiga tiden i våra liv på Älandsbro skola.
Tack för fina minnen, både från fiskodling och från Älandsbro skola. Vila i frid
En hälsning från Eva Björnrud med familj på Grenåskilen
Vila i frid
Du skulle ha varit nere hos oss i vinter någon vecka som du gjort förut
Vi kommer att sakna dig enomt här och hemma LEK och Göran
En sista hälsning
Till goa och äventyrliga farbror Anders!
När skepparen står vid sitt roder och styr då trivs han och mår då som bäst
och varje seglats blir ett nytt äventyr
”Navigare necesse est”
Vila i frid Anders!
Bästa läraren på Älandsbro skola under min grundskoletid. Många roliga idrottsminnen och seglarläger på Lungön. Tack för den tiden.
/Carina Minell
Tack för att den tid jag fick vara en del av din familj. Vila i frid svärfar.
Vila i frid
En sista resa där hav och himmel möts.
Sov i ro Anders
En fantastiskt fin och omtyckt lärare och kollega på Nordviksskolan har lämnat oss i stor sorg och saknad. Ett minne som sticker ut är vår gemensamma resa till Nicaragua där även Peder var med. Idag är det tyvärr bara jag kvar i jordelivet. Vila i frid Anders, minnet finns kvar.
Vila i frid
Härliga Anders.
Du saknas mig
Ett äventyrsfyllt liv har slocknat.
Vila i frid Anders.
Tack för alla fina minnen på sjön.
Sov i ro
Tack Anders
Vila i frid Anders
Vila i frid Anders
Tack, Anders för alla roliga minnen som vi fått dela med dej
Sov gott Anders
En sista hälsning Anders
Du förverkligade flera äventyr som många bara drömmer om.
Vila i frid Anders
Vila i frid Anders
Vila i frid min kära gamla lärare och ”nästan granne” alltid glad och många rese minnen delade vi när vi träffades 💝
Tack Anders för alla trevliga stunder och god vänskap. Vi kommer att sakna dig, både som granne och vän.