Minns med glädje vår ungdomstid i Immanuelkyrkan och blåsorkestern
Tack Berit
En sista hälsning
Vila i frid
En sista hälsning
Vila i frid
Vila i frid, farmor. Tills vi ses igen 💛🌺
Tack Berit för god gemenskap och fina minnen. Våra tankar går till Arnold med familj. Psalm 23.
Himlen har fått en trumpetande stjärna! 💫
Vila i frid 🕯️
Vila i frid Berit
Hvile i fred fine Berit🌹🌹🌹
Vila i frid älskade mormor, saknar dig så mycket 🕊️Världens finaste mormor- som du en gång sa till mig; ”Kör hårt, livet är kort” ❤️
Vila i frid fina mormor. Jag tänker på dig. ❤️
Vila i frid älskade lilla mormor. Saknar dig otroligt mycket. 🕊️
Tack för alla fina år Berit, har varma fina minnen från dig. Vila i frid. Tänker på dig Arnold & barnen med familjer.
Vila i frid
Tack för fin gemenskap under många år!
Vila i frid.
Varma tankar till dej Arnold 🕊️
I underbar nåd han leder min Stig till källor av levande vatten och mörknar min väg. Han ändrar ej hans ord är min stjärna i natten.
Vila i frid Berit🙏
Christer Steen med familj.
Vila i frid kära kusin. Britt-Marie och Kent
Vila i frid.
Led mig in i friden
vid Din starka hand
När likt böljan tiden
lagts till ro vid strand
Sov i ro, lilla Faster
Till minne