En sista hälsning 🌸♥️🌸
I ljust minne bevarad
En sista hälsning
En sista hälsning
En sista hälsning!🕊
En sista hälsning
Sov gott
En sista hälsning 🕊
En sista hälsning.
Vårt sista farväl
I ljust minne bevarad
Vila i frid
En sista hälsning från din bror Inge
En sista hälsning från en gammal klasskamrat. Tänker också på Stefan.
Tack för vår fina vänskap som blev alldeles för kort. Eva o Arne
Ann-Kristin, tack för härliga stunder och gott samarbete
Ann-Kristin, tack för all vänlighet.
Tack för din fina insats under åren vi jobbade tillsammans.
Tack för din varma kamratskap och vänskap bl.a. på våra skidresor.
Vila i frid Ann-Kristin
En kär hälsning 🦋 från Tina, Philip, Alva & Vilmer
Sov i ro Ann-Kristin♥️ Vi saknar Dej
Sov i ro finaste Ann-Kristin ❤️
En sista hälsning ❤️
Du finns i våra hjärtan
Sov i ro Ann-Kristin. Du lever i vårt minne.
Jag tänker på dig och minns dig med värme från hela min uppväxt! Sov i ro! Andreas Eriksson med familj
Vila i frid! Våra tankar går till hela familjen!
En sista hälsning!
Sov i ro 🌹
En sista hälsning🌹
Sov gott käresta Annkristin
Sov i ro
Vi saknar Dej
En sista hälsning
Jag minns dig med ett leende som alltid vilade över ansiktet. Vila i frid.
Tack för alla ljusa minnen från vår uppväxt och skoltid.
En sista hälsning
En sista hälsning
Det finns väldigt många fina ord men jag kan inte komma på något som är fint nog för att beskriva dig. Är tacksam för att jag fick träffa dig och känna dig.