Vila i frid morfar. Jag älskar dig ❤️
Tänder ett ljus för dig min älskade och våra 50 år tillsammans. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
Släpp all stress som sjukdom fört med sig, minns all kärlek som livet gett.
Saknar dig brorsan
Vila i frid min fina svåger!
Saknar dig så mycket älskade pappa ❤️
Lars-Ola och Viveca Petersson
Vila i frid Ulf !
Vila i frid
Du finns för alltid finnas bevarad i hjärtat och kommer att minnas den värme och kärlek som du gav till oss andra
En fin och skicklig kollega som alltid hade nära till ett skratt.
Vi saknar dig.
Till minne