September kommer alltid att vara en speciell & känslosam månad.. du är min vän föralltid.
Godnatt min älskling ❤️
Dagar blir till veckor, till månader och år. Tiden går och jag kan fortfarande inte fatta att jag lever vidare här på jorden utan dig. Dina vänner och kusiner går vidare i livet, förlovar sig, gifter sig, skaffar barn, utbildar sig och får nya jobb. Det känns så orättvist att inte du också får leva och uppleva det. Funderar mycket på hur det skulle varit om du var kvar i livet. Saknar och älskar dig så oändligt mycket! ❤️❤️❤️
Du fina ängel!
känner dej inte men brukar vara här inne i minnesrummet titta
till er och tycker ni är så fina.
Hoppas du har det bra och att dina nära och kära ska veta vilken fin ängel du är.
Kram
Du har varit så saknad i sommar! Vi har haft dig med oss, pratat om dig och alla våra fina minnen. Älskar dig så gränslöst mycket❤️
Tycker så jävla mycket om dig ❤️
Rickardgubben, vår ängel❤️ Ännu en sommar utan dig och det känns så tomt! Vi vet att du ser oss och du är alltid med oss.
Nu är jag hos mormor i Sveg. Har varit och hälsat på morfar som nu vilar i Minneslunden. Hoppas att du och morfar har det bra tillsammans någonstans...❤️
Det är midsommar och vi är i Våsbo och det är som vanligt så tomt utan dig mitt hjärta.❤️
I år är det också tomt utan Ingemar som gick bort i våras. Vi har tagit med Lena på midsommarfirande.
Vi har varit i Ovanåker kyrka och lyssnat på fin musik och vi har fått många fina vänner här i Edsbyn. Det är kallt ute och brasan brinner här i stugan. Önskar så att du vore här❤️
Dom dansar där uppe. Klarvaket fast klockan är tolv.. då slår det mig att taket, mitt tak, är nån annans golv.
Du är så saknad ❤️
Godnatt min älskade son! Saknaden efter dig är för alltid lika stor❤️
Idag känns det extra svårt utan dig❤️
Nu är vi i Våsbo och du är med oss. Vi tänker tillbaka på alla fina minnen från en lycklig tid när du var med oss❤️❤️❤️
Hoppas att du har det bra!
Längtar så mycket efter dig❤️
Kram ❤
Du fina ängel!
Känner dej inte men var tvungen skriva till dej
här på minnesrummet
Sov gott
Kära Rickard hoppas du vilar i frid sov gott vi ses
Älskar dig Rickard!
Saknar dig varje dag ❤️
Glad Påsk älskade Rickard!
Önskar att du var här ❤️
Älskar dig för alltid❤️
Ett ljus tänt för dej fina ängel
Tänker så mycket på dig mitt hjärta ❤️
Du var min vän <3
Idag firade vi din bästa vän Nicklas 33-årsdag.
Vet att du var med oss älskade vännen. ❤️
Ljuset lyser alltid för dig min älskade vackra änglapojke
❤️❤️❤️
All kärlek på Alla hjärtans dag ❤️❤️❤️
Kram min underbara son❤️ Du finns för alltid i mitt hjärta.
Du är alltid med mig älskade Rickard.❤️
Tänker på dig Rickard ❤️