Vila i frid Uno. Tack för alla skratt och din goda rökta lax som du ofta hade med dig.
Vila i frid Uno
Karin & Lennart
Vi kommer att sakna dig, Uno.
Ulla o Erling, stuggrannar i Litsnäset.
Sov Gott Uno vi ses sen
Kent o Annika
Tuffa lugnt.
Vila i frid min broder och farväl
"Sommargrannar"
Håkan och Carina Berggren 🌸
Vila i frid älskade farbror. Jag saknar dig
Vila i frid, brorsan
En sista hälsning.🌹
Tack för att du gav mig väldens goaste tös.
Tack för åren vi hade tillsammans.
Till minne