Vi träffades bara en gång. Men desto fler gånger har jag läst och även delat dina kloka insändare om bland annat jord- och skogsbruk. En viktig folkbildande gärning.
Tack för god vänskap och för roliga minnen. Tack för all din inspiration. Vila i frid!
Tack för alla ljusa minnen
Tack för allt ditt goda arbete, ditt engagemang, din inspiration och ditt stöd!
En sista hälsning
Tack för att du lärde mig orientera både i skogen och i livet
Vår sista hälsning
Tack för allt du givit och allt du varit.
En människa med ett stort hjärta!
Tack för god vänskap och ditt engagemang för kyrkans verksamhet i Matteröd
Tack för fina år
En sista hälsning
Tack för god vänskap och värdefulla insatser
Elsie & Kurt Henriksson
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Tack för stöd och gemenskap. Vila i frid
En sista hälsning
Du saknas oss
Vila i frid
Vår sista hälsning
Tack för våra gemensamma minnen
Vila i frid
Osynlig som en blommas doft och fri, gudomligt fri,
så lämnar jag den jord, det stoft, man sagt jag skulle bli.
Jag rör mig, svävar fjärilslätt, och lyckan saknar ord
tänk, hjärtat hade ändå rätt, min själ blir aldrig jord!
ur Himmelfärdskoral, Atle Burman
Sov i ro
Minnesord för Lasse
Lasse, du var en uppskattad människa – både i ditt yrkesliv och privat.
Din närvaro spreds med värme, och du mötte andra med enkelhet och omtanke.
Löpningen var en del av ditt hjärta, liksom naturen och det enkla livet. Du fann glädje i det lilla.
Vi minns dig som en engagerad och omtänksam människa.
Vila i frid, Lasse.
En sista hälsning
Frid över Ditt minne
En sista hälsning
Tack för alla fina samtal.
En sista hälsning
Tack för alla fina minnen Vila i frid
Med de mäktiga furornas sus
sänder vi Dig vår sista hälsning.
Vila i frid
Tack Lasse för allt du betytt för oss.
Vila i frid. Birgitta och Per-Olav med familj
Vi saknar dig Lasse
Vila i frid
Tack Lasse !
Vi saknar dig !
Tack för alla upplevelser o minnen vi fick Barbro med familj 💕
Vi saknar dig!
Fina underbara Lasse. Du är så saknad.
Dina kloka tankar kommer att saknas
Vila i frid Lasse
Ingvar o Diana
Tack för alla roliga minnen
Vila i frid
Ingemar o Britt Marie
Vila i frid fina Lasse ❤️
Vila i frid Lars-Ivar!
Du var en god människa som betydde mycket för många.
Tack för alla fina minnen. Vi minns dig med glädje!
Vila i Frid.
Tack för alla fina stunder hos oss
Tänder ett ljus för Dej och minns alla trevliga träffar och telefonsamtal.
Vila i frid.
Finaste pappa - kommer alltid att sakna dig!
Till minne



