Vila i frid Anton ❤️
Vila i frid Anton ❤️ Vi tänker på dig och dina närmaste . Allt är så ofattbart
Annette och Jonny
Anton, vi kommer att sakna ditt härliga leende och skratt varje gång vi mötte i bilen, man blev glad bara av att se dig🥰minns med glädje hur du tog hand om våra tjejer när vi var hemma hos er ❤️❤️ Anton, du är så saknad här i Västra Torp 😢
Vila i frid ❤️
Det finns inga ord som kan beskriva den sorg och saknad jag känner över att du inte längre finns här med mig & barnen. Vi saknar dig varje dag så det gör ont. Jag önskar så jag kunde trolla dig tillbaka, för allt i världen. Vi skapade det finaste i världen, vi ses i himlen. ♥️
Vila i frid Anton
Anton, du är otroligt saknad. Tack för alla år av vänskap. Det var alltid fart och fläkt och du spred alltid glädje omkring dig. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan.💙
Vila i frid 🌹
Vila i frid "Dansbandskungen"
Anton, Du finns inte längre med oss här på jorden, men du kommer alltid finnas i våra hjärtan 🥰
Fina Anton. Obeskrivligt sorligt!
Anton, din resa gick vidare alldeles för tidigt. 🩵
Du kommer alltid att finnas i våran hjärtan
Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
jag säger lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med💔🕊️
Tack för allt ♥️♥️♥️
Tänker på din familj🙏🏼
Vi minns dig som du var Anton ❤️
Alltid glad och livet skulle levas med full gas!
Vi saknar dig
Mormor och Morfar
Sov gott Anton ❤️. Så ofattbart, mina tankar går till er alla 🙏
Tack för att vi fick lära känna dig, du är så saknad. Vi tänker på dina barn, föräldrar och Emmely med sin familj.
Älskade Anton, alldeles för tidigt för att lämna denna platsen. Jag kommer minnas dig som alltid glad, varje gång vi träffades eller möttes med bilarna. Alla minnena med dig under vår barndom bär jag med mig med värme. Tänker på dina barn, Eva, Jonas, Emmely samt övrig släkt ❤️
Vila i frid Anton 🤍
Vila i Frid
Anton var en glad och vänlig man i sina bästa år. Jag blev så sorgsen och delar familjens stora sorg nu när Anton lämnat Er och alla oss andra som träffat honom.
Vila i Frid
Tack för att du fanns där när jag behövde det som mest. Du kommer vara så saknad Anton.
” I've been holding on to hope
That you'll come back when you can find some peace.
'Cause every word that I've heard spoken
Since you left feels like an hollow street.”
Det är så ofattbart ledsamt. Våra tankar går till dig och din familj.
Vila i frid
Vila i frid
Vila i frid Anton ❤️
Våra tankar går till Dig och din familj
Birgitta och Lars-Magnus, Jakob, Linus.
Vila i frid, Anton
Vila i fred!